کد خبر : ۲۲۱۴۹۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ ساعت ۲۳:۴۴


حرکت زیبای نیروی انتظامی دزفول در ظهر روز تاسوعا + تصویر

جمعی از عوامل نیروی انتظامی دزفول امروز در ظهر تاسوعای حسینی حرکت زیبایی را به نمایش گذاشتند.

 حرکت زیبای نیروی انتظامی دزفول در ظهر  روز تاسوعا + تصویر

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، امروز شهرستان شهید پرور دزفول همانند تمام نقاط کشور سیاهپوش و عزادار تاسوعای اباعبدالله حسین (ع) بود و هیئت های عزاداری یک به یک با عبور از محل تعیین شده ( چهارراه سيمتري) به شکل های مختلف به برگزاری مراسمات آیینی  و عزاداری پرشور خود پرداختند. نیروهای انتظامی و راهور شهرستان نیز همانندسالهای گذشته در تمام نقاط و هیئت ها حضور داشتند تا با وجودشان، آرامش و امنیت عزاداران و مراسمات را تامین و بر شکوه هرچه بیشتر این روز بزرگ بیفزایند.

نیروهای مخلصی که با فرارسیدن ایام ماه محرم با حضور گسترده خود در مراسمات عزاداری و بیدار ماندن هایشان بعضا تا اذان صبح،  پشتوانه گرمی برای آسوده خیالی عزاداران اباعبدالله (ع) بودند و علاوه بر عزاداری به خدمت رسانی وسیع و همه جانبه به عزاداران حسینی در دزفول پرداختند.

دراین بین اما صحنه بسیار  زیبا و قابل تأملی در هنگام ظهر امروز اتفاق افتاد. نیروهای انتظامی شهرستان پس از شنیدن صدای اذان به اقامه نماز جماعت ظهر تاسوعا در محل چهارراه سیمتري و در مقابل ديدگان مردم و در زیر تیغ تیز آفتاب پرداختند که این امر از جهات مختلفی جای تقدیر داشت چرا که نماز اول وقت خواندن در هر شرایطی یکی از توصیه های ائمه و از جمله امام حسین (ع) بود که در واقعه عاشورا نیز نماز اول وقت را برپا کردند و ازسویی نیروی انتظامی شهرستان دزفول نشان داد که در اوج ترافیک برنامه های خود قصددارد با برگزاری چنین آیین های عبادی و سیاسی باشکوهی، وحدت میان نیروهای خود را منسجم تر کرده و به الگویی برای مردمان حاضر در محل درراستای امر به معروف و رغبت آنها به رعایت اصول دین تبدیل شود.

شایان ذکر است که در این آیین عبادی برخی مسئولان از جمله شهردار و رئیس اداره دامپزشکی نیز حضور داشتند.​

برچسب ها: نیروی انتظامی دزفول تاسوعای حسینی